Forum

Vi gør opmærksom på at forummet er til diskussion imellem antenneforeningens medlemmer. Hvis du derfor har brug for support kan du trykke her. Hvis du har spørgsmål til bestyrelsen, skal du benytte kontaktinformationerne på denne side.

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.





Sider: [1] 2
Forfatter Emne: Boksen / kortet
bruiser
Advanced
Indlæg: 55
Indlæg Boksen / kortet
den: January 11, 2012, 10:33

Hej.

hev mit kort ud af min boks i dag det skete der ikke noget ved, dvs jeg kan se alle mine kanaler uden kortet, så tænkte jeg på er det ikke kortet vi betaler et eller andet beløb til, og hvis det er der så ville jeg da gerne spare de penge, hvordan siger jeg så kortet op, skal jeg sende det til canal digital, og boksen er det ikke min, den skal jeg ikke sende tilbage, nogen venlig sjæl der ville svare på det.

mvh Bo

Petey
Pro
Indlæg: 219
Indlæg Re: Boksen / kortet
den: January 11, 2012, 10:49

Du skal kontakte Canal Digital vedr. dit abonnement.

http://www.gvd.dk/?page_id=802

allan.siig
Advanced
Indlæg: 95
Indlæg Re: Boksen / kortet
den: January 11, 2012, 12:23

der er flere kanaler du ikke kan se. Primært HD kanaler. Det er bla. Animal Planet HD, Kanal 5HD, BBC HD.
Jeg har dog planer om at opsige mit kort da jeg også godt kan spare de 600 om året.

jacobi
Newbie
Indlæg: 8
Indlæg Re: Boksen / kortet
den: January 11, 2012, 18:02

Ja mit det ryger også, det er næsten for dumme penge at betale, når man ikke ser de kanaler alligevel og gvd tv og især internettet er jo dyrt nok i forvejen.

Rexman
Beginner
Indlæg: 49
Indlæg Re: Boksen / kortet
den: January 12, 2012, 22:28

Er der nogen der har haft held til at komme i kontakt med Canal Digital for nyligt? Jeg har selv sendt dem en mail i sidste uge - via deres mailformular - har fået autobekræftelsen men ikke andet.

En af min kærestes kolleger har forsøgt at ringe til supporten flere gange den seneste tid da Fætter BR (sagem) boksen er gået kold og ikke kan startes, men der er ingen der tager telefonen, selv efter halve timers ventetid.

/Rexman

- Carpe diem quam minimum credula postero

Petey
Pro
Indlæg: 219
Indlæg Re: Boksen / kortet
den: January 13, 2012, 09:41

Der går LAAAAAAAAAANG tid, men jeg har haft en sag kørende med dem vedr. manglende EPG på 3+HD mv. siden oktober 2011 og der kommer svar en gang imellem. Men 2-3 ugers ventetid er desværre ikke unormalt :-(

bruiser
Advanced
Indlæg: 55
Indlæg Re: Boksen / kortet
den: January 13, 2012, 10:04

Har også sendt dem en mail, men har heller ikke hørt noget fra dem.

allan.siig
Advanced
Indlæg: 95
Indlæg Re: Boksen / kortet
den: January 13, 2012, 13:16

Jeg ringede bare til dem. Kom igennem med det samme. Mit er opsagt pr 1/3 og jeg modtager så et brev fra dem på et tidspunkt så jeg kan sende kortet retur til dem.

bruiser
Advanced
Indlæg: 55
Indlæg Re: Boksen / kortet
den: January 13, 2012, 13:52

Har også nu ringet til dem og sagt op kom igennem lige med det samme er også ude af det den 1/3 :) 600 kr sparet

HN9200
Newbie
Indlæg: 11
Indlæg Re: Boksen / kortet
den: January 13, 2012, 14:24

Det er et L.... firma. I har gjort det helt rigtige i at droppe kort og boks. Jeg kom ud af det sidste efterår, jeg havde inden massive problemer med HD-kanaler der var virkelig dårlige, generelt dårlig modtagelse af signalet. Jeg gik så i Harald Nyborg og købte en ny DVB-C boks da mit tv ikke understøtter Mpeg 4. Jeg har efterfølgende haft optimalt billede, ingen udfald hvor billedet fryser, bortset efter omlægningen for nylig, uden at der er ændret andet end at CD-boksen er røget ud og jeg nu har min egen billige boks fra Harald Nyborg. Naturligvis har jeg ikke længere muligheden for at vælge enkelte kanaler til og fra, men jeg mener at med de nye pakker er vi rigtigt godt dækket ind i foreningen.

Sider: [1] 2
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.035 sekunder.


Der er lukket for kommentarer.