Forum

Vi gør opmærksom på at forummet er til diskussion imellem antenneforeningens medlemmer. Hvis du derfor har brug for support kan du trykke her. Hvis du har spørgsmål til bestyrelsen, skal du benytte kontaktinformationerne på denne side.

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.





Sider: [1]
Forfatter Emne: Nedbrud IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN
GeekGarage
Beginner
Indlæg: 27
Indlæg Nedbrud IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN
den: December 27, 2015, 10:54

***Uofficiel GVD Krunder Facebook Gruppe***

https://www.facebook.com/groups/gvdkunder

Jeg har siddet uden fungerende internet siden 23 december som i kan se her under er det manglende signal fra GVD central og ja alle kabler pånær antenne kabel er udskiftet, dette var samme problem for et par måneder tilbage hvor de måtte skifte mit modem
Image
kan hverken tjekke netbank eller noget hjemme fra da jeg har 30-60% pakketab, og ringer man til deres vagt telefon så er det et krav at dig og 2 SAMMENHÆNGENDE adresser skal have nedbrud før de sender en tekniker ellers så skider GVD dig et lang stykke. Så nu må jeg så vente til 1 Januar med at få internet der fungerer. Man har fandme et ansvar som ISP i den teknologiske verden vi lever i idag. Alt offentligt mv. er digitalt, men GVD som den eneste ISP jeg kender til, lever stadig som om vi er i 1990'erne hvor internettet stadig er nyt og opfattelsen var at det aldrig ville slå igennem

Hvornår bliver de gamle mænd og damer der styre det her sparket ud og vi får noget blod ind i den her forening der gider forholde sig til hvordan verdenen ser ud idag og ikke da ruder konge var knægt og stadig gik med ble.

Jeg er så pisse træt af GVD og deres holdning til "at kunderne er til for dem".

NEJ DET ER VI FANDME IKKE! GVD ER TIL FOR OS!
Det er os der betaler deres løn og i forhold til resten af markedet er GVD dyrt så der burde helt automatisk være en lige så god service som hvis du tager et lavpris selskab, men det er der bare ikke, support og service er en by i rusland som ingen har hørt om.

jeg har oplevet 1 medarbejder som var kørende tekniker der gjorde en ekstraordinær indsats, men det er desværre LANGT fra virkeligheden i GVD. Selv hvis man forventer en helt normal indsats

DE HAR ENDDA LUKKET MELLEM JUL OG NYTÅR!!! Det kan man fandme ikke som ISP, der har du altså et ansvar over for kunderne!!!

GeekGarage
Beginner
Indlæg: 27
Indlæg Re: Nedbrud IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN
den: December 27, 2015, 13:21

Update:

Ringede igen til deres vagt telefon, ligsom jeg gjorde den 23 december, men den her gang var der godt nok service for alle pengene. Jesper jeg kom til at snakke med var helt uforstående over for behandlingen og den totale afvisning jeg fik den 23 december og han fattede slet ikke at der ikke var gjort noget. Jesper bad mig om at sende adresse mv. på en sms til hans direkte nummer, som han ville sende vidre til en tekniker der var på arbejde fra imorgen kl. 8.

Se GVD det er sådanne folk i skal samle på, folk der ved hvad ordet service betyder og at de rent faktisk tager deres job seriøst og forstår at vi lever i det 21. århundrede hvor internet er en nødvendighed for at kunne leve i vores samfund

GeekGarage
Beginner
Indlæg: 27
Indlæg Re: Nedbrud IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN
den: January 9, 2016, 01:03

Så er der igen igen rod i gedemarkedet... hvornår får i styr på det backbone system? Det er ikke lang tid siden der blev smidt en masse penge efter det hvis man skal stole på det support siger når man spørger ind til det og alligevel er stabiliteten som var til tilbage ved internettet spæde opstart. Havde nedbrud som nævnt oven for (23-27 december det meste af begge dage inklusiv) og nu har jeg så igen igen igen igen igen... hvor er det her trættende.

Petey
Pro
Indlæg: 219
Indlæg Re: Nedbrud IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN
den: January 9, 2016, 09:45

Næppe backbone hvis det kun rammer dig? Nu tager Stofa over om 10 dage så er det sikkert slut med problemerne. Jeg forlangte at få et af de nye modems, det løste alle mine problemer med internt pakketab, men det ligner ikke det roblem du sidder med.

GeekGarage
Beginner
Indlæg: 27
Indlæg Re: Nedbrud IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN
den: January 10, 2016, 15:32

Da jeg skrev indlægget var der også flere end mig der havde et problem :) nu da jeg administrer FB gruppen nævnt i toppen så havde jeg meldinger fra andre i området.

Men syntes det er langt ude at når jeg dagen efter et stort nedbrud ringer til deres vagt og siger det stadig er nede her ude at jeg får besked på at, det kigger de ikke på med mindre der kommer flere meldinger ind for området eller jeg kan give dem flere adresser.

Det der så er endnu mere tåbeligt er at jeg fra den 23/12-2015 til den 27/12-2015 havde samme problem, og 2 mdr. der før fik jeg skiftet modem pga. samme problem, og de er stadig ligeglad efter jeg fortæller dem det her. Aldrig har jeg mødt en mere ligeglad udbyder, ved godt at vagten ikke er GVD men et eksternt firma, men det er GVD der har lagt spille reglerne for den total manglende service for deres kunder. Nu er jeg så på anden dagen for manglende internet og er rigtig glad for jeg har 20GB data på mit mobil abo. for eller havde jeg kimet deres vag ned fra morgen til aften ind til han enten sendte en ud eller sendte mig videre til en der kunne godkende det. Det ville ikke være første gang jeg gjorde det, og det er ret effektivt.

Jeg håber at vi en dag ser den glædelige nyhed at de må indgive konkurs fordi vi kan få fiber og de bliver presset ud af markedet. Det er sjældent jeg ønsker folk mister deres job, men jeg har så lidt til overs for dem der driver GVD at det er det jeg håber sker for dem.
Hele mentaliteten af at er du en del af "toppen" af GVD så kan du få det som du vil have det, og er du en af "vennerne" så får du også som du vil have det. Men er du den der betaler deres løn så må du bare æde lort.

Petey
Pro
Indlæg: 219
Indlæg Re: Nedbrud IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN
den: January 11, 2016, 20:01

Du læste godt det med at Stofa tager over den 20. Ik'?
Jeg forstår slet ikke du er medlem hvis dit inderste ønske er at se GVD afgå ved døden.
Har aldrig oplevet ikke at blive taget seriøst af GVDs support og har fået god hjælp når jeg har fremlagt mine problemer på en ordentlig måde - ikke at de nødvendigvis er blevet løst med det samme, eller uden lidt fejl i behandlingen, men altid på en god og venlig måde. Lyder jo til der er kommert fokus på din sag - håber for dig det er fikset inden du skal til at slås med Stofa om det - For DET kan blive op ad bakke.

GeekGarage
Beginner
Indlæg: 27
Indlæg Re: Nedbrud IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN
den: January 25, 2016, 18:21

for en gangs skyld vil jeg komme med positivt indslag. Siden vi er skiftet til stofa har jeg ikke haft nedbrud (okay det er også kun 5 dage).

Ikke nok med det, nu har de sat mit modem i bridge mode fra dag 1 som aftalt med teknikeren fra stofa, som jeg har bedt om i over 4 år ved GVD som de påstod ikke kunne lade sig gøre på det modem, som igen var løgn fra GVDs side.

For det ikke skal være løgn så har stofa lige ringet for at aftale udbytning af modem som jeg havde aftalt med teknikeren fra stofa der var her ude omkring den 9. januar.

Det er det man kan kalde god service. alle aftaler fra stofas side er blevet overholdt til punkt og prikke, og man skal ikke bede dem flere gang om at lave noget! Så det er bare super fedt! Jeg er vildt glad for at være sluppet af med de inkompetente folk som hed GVD "support"

og Petey jeg har fra dag et snakket ordentligt til deres support og vagt, men jeg har mine grænser når jeg møder inkompetence og uvildighed, og så kommer den anden tone frem. Mit temperament får afløb her i stedet for over for supporten, og den ENESTE grund til at jeg er kunde/medlem ved GVD er fordi det er den ENESTE leverandør der kan levere over 10 megabit i upload da jeg hoster min egen OwnCloud, havde jeg haft andre muligheder havde de ALDRIG set skyggen af mine penge.

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.032 sekunder.


Der er lukket for kommentarer.