Forum

Vi gør opmærksom på at forummet er til diskussion imellem antenneforeningens medlemmer. Hvis du derfor har brug for support kan du trykke her. Hvis du har spørgsmål til bestyrelsen, skal du benytte kontaktinformationerne på denne side.

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.





Sider: [1]
Forfatter Emne: Frusterende Canal Digital!
scaff
Newbie
Indlæg: 8
Indlæg Frusterende Canal Digital!
den: April 22, 2012, 14:41

I påsken stod min fjernebetjening af til min Canal Digital box.....og idag stod strømforsyningen af, jeg har stadig ikke modtaget min fjernbetjening nu her 13 dage siden, og de kan ikke fortælle mig hvor længe der vil gå før jeg modtager den, og der også kan komme til at gå lige så længe med strømforsyningen.....de siger at der er noget "fnidder" som ham i supporten kaldte det, pga af Canal Digital har opsagt aftalen med firmaet i Sverige som har Hardwaren!
Hvad kommer der til at ske når CD lukker ned om kort tid...er det stofa som tager over...og hvad med den kanal pakke som vi har nu?.....får vi en ny box?

allan.siig
Advanced
Indlæg: 95
Indlæg Re: Frusterende Canal Digital!
den: April 23, 2012, 13:03

Måske du skulle rette henvendelse til kontoret i stedet for at spørge herinde. Der kan du nok få en godt bud fra nogen der har en chance for at vide noget.

scaff
Newbie
Indlæg: 8
Indlæg Re: Frusterende Canal Digital!
den: April 29, 2012, 12:24

Nå ja Allan...tåbeligt at spørge herinde, det er jo kun hos mig CD lukker ned!
Hvad angår min frustration over Remote og fjernbetjening, så kan kontoret gøre nul...men tænkte mere at sådan et forum her er et godt sted at dele sine erfaringer eller mangel på samme!

God Søndag!

carstenb
Pro
Indlæg: 139
Indlæg Re: Frusterende Canal Digital!
den: April 30, 2012, 11:06

Med mindre at kontoret lige ligger inde med noget udstyr, de vil bytte og dermed hjælpe med, under jeg mig også over, at man nærmest altid bliver henvist til at ringe til kontor, når man spørger om noget eller oplever problemer.

Det var meget bedre at ligge de relevante oplysninger ud her på siden, for hvis alle blot skal rige til kontor, ender det med vi skal have mere personale ansat og set i størrelsen af denne forening, har vi rigeligt, omkostninger skal ned, så selvbetjening og selvhjælp er vejen frem.

Eks. har der også på det seneste, været flere nye medlemmer, der forgæves forsøger at finde ud af, hvordan det hele hænger sammen, hvornår laver man noget fornuftigt oplysning, når I nu ikke gider svare dem har i forum.

Hvad kommer der til at ske når CD lukker ned om kort tid...er det stofa som tager over...og hvad med den kanal pakke som vi har nu?.....får vi en ny box?

Er rigtigt gode spørgsmål, Allan og alle jer andre i bestyrelsen, besvar dog dem har på siden, hvorfor skal vi alle ringe til kontor for at få noget at vide, og hvis I endelig ikke ved noget, så skriv dog det, og hold os orienteret. Vi er mange der spændte venter på hvad der skal ske.

Jeg håber dog man snart får ”ryddet op” i ekstra betalings kanaler og aftaler, for lige fra start har det ikke rigtig fungeret, spørger man Canal digital henviser de til GVD, da GVD har en speciale aftale, dermed kan man ikke bruge ret meget af det der står på Canal Digital side (det er blandt andet ikke muligt at få en del ekstra kanaler), enten burde GVD have krævet CD til at lave en speciel sektion kun for GVD medlemmer, eller så skulle GVD selv have gjort det. Spørger man GVD om Canal digital produkter, henviser GVD til CD, jeg håber specielt jer i bestyrelsen kan se hvor tåbeligt det er, og lære af jeres fejl, der skal gøres et bedre forarbejde når den nye aftale skal laves, så vi medlemmer ikke igen ender som gidsler og magtesløse, i mange situationer som når der opleves problemer.

Til dig ”scaff” så forstår jeg dig godt, og vi er jo mange andre der kan ende ud i samme situation, selv om Stofa er ved at overtage, er det for dårligt at man ikke kan levere simpelt udstyr.

Vi andre kan desværre ikke gøre ret meget andet, at krydse vores fingre og håbe på, at vores udstyr ikke går i stykker, heldigvis findes der i dag mange alternativer til CD boks. Så helt så slemt, som hvis vi havde skrevet 2009 er det dog ikke.

allan.siig
Advanced
Indlæg: 95
Indlæg Re: Frusterende Canal Digital!
den: April 30, 2012, 20:09

Hej Carsten, grunden til at jeg beder folk om at ringe til kontoret er det ofte ikke lyder/ser ud til at de gjort det. og det kunne jo været at kontoret havde en fjernbetjening som der kunne byttes med.
Jeg ville gerne svare herinde på bestyrelsens vegne, men nu er jeg ikke valgt ind i bestyrelsen så det går jo nok ikke. Der skulle være en i bestyrelsen som står for at svare herinde når der bliver stillet spørgsmål til bestyrelsen.

En anden grund er at der som i dette tilfælde går 1 uge inden der ellers kommer respons på forskellige indlæg, hvilket jeg jo synes er ærgeligt, så derfor må det jo være kontoret som er den hurtigste vej til info.
Jeg har ikke min daglige eller ugentlig gang på kontoret men kommer der mange henvendelser om det samme så kommer der nok en udmelding.

Jeg kan dertil kun sige at jeg også gerne så mere info, flere svare og mere aktivitet på forum i det hele taget da det er en forholdvis nem måde at kommunikere på.
Lige nu er der forhandlinger igang med de forskellige leverandører af tv og andet indhold, så jeg håber at bestyrelsen får forhandlet godt på vores vegne så vi får et godt produkt til alle medlemmerne.

Er der utilfreds med den bestyrelse der sidder der så er det jo bare at troppe op stemme, for der har da været kampvalg de sidste 2 år ihvertfald.
Så det var ikke for at lukke svaret her på forum for "scaff" det egentlig for at han måske kunne få skiftet sin fjernbetjening hurtigt. Så kunne han jo så skrive herinde hvad han fik ud af sin henvendelse.

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.027 sekunder.


Der er lukket for kommentarer.