GVD Antenneforening skifter mail-server platform

I forbindelsen med konverteringen af dine internet produkter til Stofa, har vi som beskrevet i brevet til dig, behov for at flytte din e-mailadresse.

Vi er derfor nødsaget til at afbryde din mail tjeneste i tidsrummet:

13. januar kl. 23.59 til 14. januar kl. 7.00.

Alle dine e-mails vil automatisk blive flyttet til den nye server, og du skal ikke foretage ændringer i dine indstillinger i dit e-mail program. Du vil blot opleve at du ikke kan hente eller sende e-mails i ovennævnte tidsrum. Har du tidligere gjort brug af forsøget med krypteret e-mail (SSL), kan du have behov for at aktivere certifikatet fra Stofa.

Vær opmærksom på at dine e-mails efter flytningen er afsluttet kan være forsinket i op til 24 timer.

Anvender du webmail?
Hvis du anvender webmail til at hente og sende dine e-mails, skal du være opmærksom på at lister over dine kontaktpersoner eller aftaler i kalenderen, desværre ikke automatisk kan overføres til den nye server. Du vil derfor være nødsaget til at oprette disse igen.

Du kan forsat efter flytningen anvende adressen http://webmail.gvdnet.dk

Har du spørgsmål i forbindelse med flytningen af din mailboks?
Oplever du problemer med flytningen af din e-mailadresse eller er du i tvivl om hvordan du gør, kan du kontakte GVD support på 98 31 53 33. Du kan læse mere om hvordan du konfigurerer din e-mail adresser på http://www.gvd.dk/?page_id=567.

 

Med venlig hilsen

GVD Antenneforening

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder. Bogmærk permalinket.

Der er lukket for kommentarer.